عوارض استون زمانی بیشتر به چشم می آید که پای سلامتی در میان باشد. استون مایع حلال، بی رنگ و شفافی است که به راحتی با لاک، رنگ یا گرسیل حل می‌شود و آن ها را می تواند تجزیه کند. سرعت تبخیر شدنش در هوا نیز زیاد است. می‌توان گفت به طور طبیعی در دود تنباکو، گیاهان، درختان و اگزوز وسایل نقلیه موجود است. از استون با نام‌های پرو پاتون، بتا کتو پروپان و دی متیل کتون نیز یاد می‌شود.

عوارض استون

استون می تواند باعث تحریک پذیری پوست شود. به همین خاطر نمی توانند بعضی از افراد از لاک پاک کن هایی استفاده کنند که حاوی استون باشد. اگر فردی آن را استنشاق کند و یا در معرض بخار آن باشد، امکان دارد این رایحه گلو، ریه ها، چشم و بینی را تحریک کند. اگر این ماده باعث تحریک این اعضا شود، عوارضی همچون گلو درد، چشم های تحریک شده، سرفه و سرگیجه را در پی خواهد داشت. این ماده ممکن است در تنفس شما نیز اختلال ایجاد کرده و گلوی شما دچار تحریک شدید شود. افرادی که به بیماری آسم مبتلا هستند نیز باید در هر شرایطی از استون دور باشند. زیرا استون یکی از علل هایی است که حملات عصبی را تحریک می کند.
معایب استون بی شمار است. می‌توان از عوارض استون به تهوع و استفراغ اشاره کرد. مسمومیت نیز از دیگر عوارض استون است. اگر مقدار معینی از استون را یک کودک مصرف کند، سبب آسیب به او می شود و بزرگسالان نیز دچار مسمومیت می شوند. افرادی که دچار مسمومیت شده اند، علائمی همچون لکنت زبان، تنفس آهسته، سردرد، فشار خون پایین و یا تنفس با بوهایی شبیه به میوه را تجربه می‌کنند. افرادی هم که به طور مرتب و بیش از حد از استون برای پاک کردن لاک ناخن ها استفاده می کنند، به دلیل اینکه استون قوی است، باعث آسیب پذیرشدن و شکننده شدن ناخن هایشان می شوند و به پوست اطراف ناخن خود آسیب می رسانند.

خصوصیات بهترین لاک پاک کن های بهداشتی

قبل از اینکه بهترین مارک لاک پاک کن ها را به شما معرفی کنیم، بهتر است اطلاعاتی جامع در مورد این محصولات را در اختیار شما بگذاریم. قبل از اینکه لاک پاکن های امروزی به بازار وارد شود، محصولات حاوی استون برای ریمو لاک مورد استفاده قرار می‌گرفت. به دلیل اینکه استون ماده خطرناک و شیمیایی است و سبب شکنندگی ناخن ها و آسیب به پوست می شود، محبوبیت خود را به سرعت از دست داده و لاک پاک کن های بدون استون جایگاهش را گرفت. این محصولات جدید علاوه بر اینکه باعث شکنندگی و نازک شدن ناخن ها نمی شوند، بلکه آنها را نیز محکم تر می کنند.
اکثر این محصولات حاوی ویتامین ای می باشند که رطوبت کافی برای ناخن ها را فراهم می‌کنند. از مزایای لاک پاک کن می توان به حفظ سلامت ناخن ها و ایجاد رطوبت کافی اشاره کرد که این دو ویژگی این محصولات را از استون متمایز می سازد. با توجه به عوارض استون، استفاده از این لاک پاک کن های بهداشتی کاملا منطقی است که در سه مدل ابر لاک پاک کن، محلول لاک پاک کن و پد لاک پاک کن به بازار ارائه می شوند.

  • ناژه بهترین لاک پاک کن ایرانی

اولین برند ایرانی که پدهای لاک پاک کن تولید کرده شرکت ناژه است. به دلیل اینکه پدهای لاک پاک کن کیفیت خوبی دارند و به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، جایشان را در بازار و در بین مخاطبان به خوبی باز کرده اند. از دیگر خصوصیات این محصول می‌توان به سبک بودن و معطر بودن آن اشاره کرد که سبب محبوبیت بیشتر این شرکت شده است.

  • لاک پاک کن tremove+ برند zoya

یکی از ادعاهای این محصول تولید برند zoya این است که می تواند با یک حرکت پد، لاک ناخن شما را پاک کند. طوری که اثری از خود بر جای نگذارد. این محصول در کشور ایران نسبت به سایر لاک پاک کن های این برند، شناخته شده تر است و در بازار فروش خوبی دارد.

  • لاک پاک کن Remove and chill

این لاک پاک کن به صورت کرم تولید شده و طرح‌ آن نوآورانه تر از سایر محصولات است. کیفیت بالایی از نظر سلامت و مراقبت ناخن ها دارد و کاراییش نیز در پاک کردن لاک ناخن ها متفاوت است. اکثر خانم ها به دلیل اینکه احساس خوبی در هنگام استفاده از لاک پاک کن ندارند، از لاک کمتر استفاده می کنند؛ اما این لاک پاکن بوی خوبی دارد و احساس بدی حین استفاده به افراد نمی‌دهد. برخلاف سایر محصولات که ممکن است به پوست اطراف ناخن آسیب برسانند، این محصول پوست اطراف ناخن را نیز درخشان و کاملا سالم نگه می دارد. این لاک پاک کن، شما را از تمامی عوارض استون به دور نگه داشته و حاوی ویتامین ای، روغن بادام، کنجد و ماکادامیا است. از موم های غنی شده در ترکیب این محصول نیز استفاده شده است.
برای اینکه از این محصول استفاده کنید، کافیست لایه ای ضخیم از این کرم را روی ناخن خود بمالید، بعد از سه دقیقه یک پد روی ناخن بکشید. این محصول قدرت این را دارد که تیره ترین لایه ها را نیز با یک حرکت پاک کند و به عنوان یکی از بهترین لاک پاکن ها شناخته شده است.

  • لاک پاک کن قلمی Flowery

این لاک پاک کن برای مواقعی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شما در هنگام لاک زدن ناخن ها از خط های مورد نظر خارج شده اید. می توانید با استفاده از این محصول آن ها را پاک کرده و جلوه ای ویژه به دستان خود ببخشید.

  • لاک پاک کن Londontown

با توجه به عوارض استون که سرشار از مواد شیمیایی و مضر است، لاک پاک کنی که از مواد گیاهی تهیه شده باشد گزینه مناسبی برای استفاده است. این لاک پاک کن از حلال های خشن و شیمیایی به دور است و حاوی روغن های مفید و ویتامین هاست. سبب آبرسانی به کوتیکول و ناخن‌ها می‌شود و عنوان بهترین و محبوب ترین لاک پاک کن بدون حلال های خشن را به خود اختصاص داده است.

  • لاک پاک کن Diamond wipes

یکی از بهترین لاک پاک کن هایی که می تواند تنها با یک پد تمام انگشتان شما را از لاک پاک کند، همین محصول است. این محصول شما را از مشکلاتی همچون ریختن لاک پاک کن روی زمین و یا نشتی آن دور می کند. فضای کمی را اشغال می کند و می توانید از این محصول به آسانی استفاده کنید.

خرید محصولات زیباسازی ناخن از گل انار

قیمت لاک پاک کن های مارک خارجی بنا به دلایل تفاوت در نرخ ارز گران تر بوده و خرید آن برای مصرف کننده مقرون به صرفه نیست. برخی از برندهای ایرانی محصولات با کیفیت داخلی تولید کرده اند که می توانند شما را از عوارض استون به دور سازند و هم کیفیت مطلوب را برای شما فراهم کنند. این برندها سعی کرده اند از محصولات خارجی الگوبرداری کرده و سطح کیفیتی همچون کیفیت نمونه های خارجی را ارائه دهند.
شما مخاطبان گرامی می توانید با خرید محصولات باکیفیت، با قیمت مناسب و کارایی عالی از سلامتی و زیبایی خود محافظت کنید. اگر می‌خواهید خرید عالی و بی دردسر را تجربه کنید و محصولی اصل خریداری کنید می توانید از طریق همین سایت، لاک پاک کن مناسبی را انتخاب کرده و با قیمت مناسب تر از همه جا با کیفیت مطلوب، محصول مورد نظر خود را خرید نمایید.